L’ALUMNAT DE SISÈ VISITA EL GEOBULDER DE TERRASSA

L’escalada és un esport molt complet que posa a prova les nostres habilitats motrius, l’esperit de superació i esforç físic i mental. Tan el podem practicar a la natura com en recintes preparats com el Geobulder de Terrassa. Aquí, precisament, és on l’alumnat de sisè aquests dies han pogut gaudir d’activitats relacionades amb aquest esport.

Acompanyats de la Luna i en Marc, professionals d’aquesta modalitat esportiva i mitjançant el joc com a eix de treball, l’alumnat de sisè ha gaudit d’aquestes instal·lacions i d’aquest esport tan emocionant i divertit!

Repetirem segur!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *