COMUNITAT DE GRANS- Setmana del 20 al 24 d’abril.

Cada 23 d’abril, la diada de Sant Jordi, se celebra amb molt entusiasme i alegria per tal de perpetuar aquesta tradició que es basa en l’amor i la cultura. És un dia de celebració on les roses i els llibres es converteixen amb els protagonistes. Cada any les roses i els llibres vesteixen els carrers. Aquest any serà una mica estrany no veure tota la ciutat lluint de vermell i de persones fullejant llibres i buscant històries entre les parades, per aquest motiu, aquesta setmana us hem preparat una sèrie de propostes ben especials relacionades amb aquesta festivitat. T’animes a col·laborar per deixar ben maco el teu carrer i omplir d’històries i roses els balcons i les finestres? Si ho fem tots quedarà ben especial i posarem una mica de color a aquest confinament!

Esperem que ho gaudiu molt, que passeu bones estones amb els de casa i ja sabeu que podeu pujar el que heu fet al vostre Drive o enviar fotografies, vídeos, escrits o qualsevol altre cosa als correus dels/ de les mestres o al correu de l’escola.

En el document que us compartim (feu clic a sobre de ESPECIAL SANT JORDI) està tot explicat pas a pas, només cal que sigueu les indicacions i que us animeu a fer-les!

ESPECIAL SANT JORDI

També trobareu aquest document al Drive. Recordeu que heu d’entrar al Drive amb el vostre correu @fontdelalba.es i la vostra contrasenya.

• 4t. i 5è. ho trobareu a dins la carpeta de TEMPS DE CORONAVIRUS, a la vostra carpeta personal. Heu de buscar el vostre nom.
  • 6è. aquesta setmana, a part d’investigar per les diferents carpetes del vostre grup-classe i crear documents com ja fèiem a l’escola, trobareu una carpeta nova amb el nom  SETMANA SANT JORDI.

Us trobem molt a faltar i tenim
    moltes ganes de poder-vos abraçar!