Menjador

PROJECTE EDUCATIU PER LA SOSTENIBILITAT I EL NO MALBARATAMENT de SerhsEduca

Per a nosaltres, tots els moments que els infants romanen al centre són espais educatius on vetllem perquè esdevinguin situacions d’aprenentatge de qualitat. L’espai del migdia és molt important i, per aquesta raó, l’equip del menjador i l’educatiu treballem coordinats per aconseguir un aprenentatge transversal i comú.

L’empresa encarregada del menjador, Serhfood, ens ha proposat impulsar un programa pilot molt interessant i totalment alineat amb el nostre PEC. La seva psicopedagoga Mar Barnils ha dissenyat aquest programa que hem acabat de definir entre les dues entitats per tal d’ajustar-lo a la dinàmica ja establerta al centre respecte el tema de la sostenibilitat i l’economia circular. El programa també inclou una proposta de plantes aromàtiques per plantant-les en els diferents trimestres des de l’espai de migdia i després poder-les utilitzar durant l’àpat.

Els principals objectius del programa són:

Fomentar canvis que permetin una societat més sostenible i justa.
Adquirir coneixements, habilitats, valors i actituds cap a una forma de vida més sostenible.
Promoure el pensament crític i l’exploració de possibilitats d’actuació.
Reduir el malbaratament alimentari als menjadors escolars dels centres educatius.

Si voleu accedir al document sencer cliqueu a la imatge següent: