Activitats extraescolars

• L’AFA del centre organitza activitats extraescolars per alumnat i famílies que van variant una mica cada any segons demanda de la comunitat: acollida matinal, piscina, robòtica, anglès, hip-hop, tallers de cuina per a famílies, cursos de català,…
  • A través del Pla d’Entorn del districte 6 s’organitzen activitats extraescolars gratuïtes com són el LECXIT, el taller de Podcast i les sessions de multiesport emmarcades dins del Pla Català d’Esports ( PCEE ).
  • Tallers de Suport Educatiu Math Tutoring organitzats per la Fundació Bofill.
  • Els darrers anys també podem oferir classes d’àrab gratuïtes impulsades pel programa LACM.
  • L’escola es complementa i coordina amb  l’Esplai “La  Fàbrica”  de Can Tusell a través de les seves activitats diàries, de cap de setmana i vacances.