Els alumnes de 5è visiten la Fageda de’n Jordà i la Cooperativa la Fageda

Els alumnes de 5è hem visitat la Cooperativa la Fageda (Olot, Girona) en el marc del projecte d’emprenedoria i el context de sostenibilitat. Hem pogut veure en primera persona el funcionament d’aquesta gran Cooperativa catalana i conèixer millor els seus productes, instal·lacions, procesos productius i d’organització. Però sobretot hem conegut en directe els seus treballadors que amb les seves capacitats són el fundament i base principal de la cooperativa en la seva obra social.

Per acabar d’aprofitar bé el dia, hem gaudit de l’entorn del parc natural de la Fageda participant en una activitat d’aventura enmarcada en el respecte i el bon ús del medi tal com treballem en el context de sostenibilitat. L’activitat ha consistit en superar una serie d’obstacles en pendent vertical (pista americana).

Ha estat un dia magnífic envoltats de natura i aprenentatges.