Aquesta setmana ha començat el programa LACM de llengua àrab per als grups de 4t, 5è i 6è, està obert a tot l’alumnat d’aquests nivells i es fa en horari de migdia.

I ja tenim tot preparat perquè aquest dijous , 22  d’octubre, comenci el Programa d’Innovació Pedagògica  araArt , aquest any amb els tres grups de 6è, dins l’horari lectiu i aprenent amb l’ukelele amb el Jordi Argelaga, professor de música del Conservatori de Terrassa, una gran oportunitat!

Per estar al dia dels temes relacionats amb la salut a les escoles, us facilitem l’accés a Canal Salut:

Música: Ens tornarem a abraçar.

Els alumnes de 4t hem estat treballant la cançó “Ens tornarem a abraçar” de Mateu Peramiquel i Mar Puig que van produïr a WeColorMusic, durant el confinament. Des de l’àrea de música, l’hem cantat i l’hem ballat. Aquest vídeo està en format karaoke perquè la pogueu cantar. Esperem que us agradi!

Que tot et vagi bé!

Els mestres de l’escola hem fet aquest vídeo especialment pels alumnes de 6è, que aquest any marxen de l’escola a l’nstitut. Amb aquest vídeo us volem desitjar també a tots els alumnes unes bones vacances i desitjar-vos que tingueu uns dies d’estiu plens! … Llegeix més»

Nova entrevista!

Us deixem una de les entrevistes més artístiques, d’una artista de la nostra ciutat de Terrassa: L’Alicia Rey, del grup Sense Sal. Aquí teniu el vídeo que vam gravar amb el Biel i la Nina abans del confinament. Que ho gaudiu molt!

També us passem un… Llegeix més»

Font TV – Programa 4

Durant aquests dies anirem penjant els programes de Font TV que varem gravar a l’escola abans del confinament. Aquí us deixem el Programa 4, esperem que ho gaudiu molt!!!

Our quotes!

Després d’unes setmanetes, us enviem la Playlist de l’escola Font de l’Alba. Moltes gràcies a tots els que heu colaborat per poder tenir aquestes cançons! … Llegeix més»