Volem desitjar a tots els membres de la nostra comunitat escolar un període estival tranquil i profitós. Agraïm a les famílies que s’incorporaran al centre el curs vinent  i a les que ja no hi seran la confiança donada.
Hem preparat un Pla d’ Actuació provisional en el marc de la pandèmia. Cal que ho llegiu atentament per tenir la informació necessària per a un bon funcionament. Les reunions d’inici de curs es faran abans del 14 de setembre.  Esperem retrobar-nos  amb molta esperança per començar un nou curs que segur no serà fàcil ni normal, però que junts anirem compartint el que s’esdevingui de la millor manera possible. BON ESTIU FAMÍLIES !!

AIXÍ TREBALLEM A LA COMUNITAT DE PETIS I PETITES

Informació CORONAVIRUS  Ensenyament o Educació? El departament torna a canviar de nom ...

Que tot et vagi bé!

Els mestres de l’escola hem fet aquest vídeo especialment pels alumnes de 6è, que aquest any marxen de l’escola a l’nstitut. Amb aquest vídeo us volem desitjar també a tots els alumnes unes bones vacances i desitjar-vos que tingueu uns dies d’estiu plens! … Llegeix més»

Nova entrevista!

Us deixem una de les entrevistes més artístiques, d’una artista de la nostra ciutat de Terrassa: L’Alicia Rey, del grup Sense Sal. Aquí teniu el vídeo que vam gravar amb el Biel i la Nina abans del confinament. Que ho gaudiu molt!

També us passem un… Llegeix més»

Font TV – Programa 4

Durant aquests dies anirem penjant els programes de Font TV que varem gravar a l’escola abans del confinament. Aquí us deixem el Programa 4, esperem que ho gaudiu molt!!!

Our quotes!

Després d’unes setmanetes, us enviem la Playlist de l’escola Font de l’Alba. Moltes gràcies a tots els que heu colaborat per poder tenir aquestes cançons! … Llegeix més»

Projecte flauta de bec

Us deixem un recull de fotos i vídeos dels projectes que duem a terme com a escola conjuntament amb l’Escola Municipal de Música del Conservatori de Terrassa. … Llegeix més»

Font TV – Entrevista en confinament!

Benvinguts i benvingudes a l’espai de l’entrevista! Aquesta vegada, entrevistem al Marc Ribas, cuiner i presentador de televisió català, conegut per les seves aparicions als programes Cuines i Joc de cartes, ambdós de TV3.… Llegeix més»

Hem fet un hort

Sabem que les plantes necessiten molt carinyo i bon rotllo per créixer fortes i sanes. Per això els nostres alumnes ens han fet arribar vídeos i fotos de les llavors que han sembrat, acompanyats de bona música i un moment molt especial per connectar-se amb la natura. … Llegeix més»