PREINSCRIPCIONS DEL 29 DE MARÇ AL 9 D’ABRIL

JORNADA DE PORTES OBERTES: 19 DE MARÇ AMB VISITES CONCERTADES

SI VOLS VENIR A CONEIXEN’S …TRUCA’NS

més informació a:    https://www.terrassa.cat/es/calendari-preinscripcio-matricula

FONT TV – PROGRAMA 3 (18-19)

Aquí us deixem el nostre tercer vídeo de FONT TV! Per primera vegada, nosaltres, els nens i nenes de 6è hem fet de guionistes, presentadors, guies, reporters, presentadors de concurs, càmeres, escenògrafs, tècnics de llum i so, editors en audiovisuals ..i ho hem pujat a una xarxa social com és el YouTube! Esperem que us agradi el nostre tercer programa. Dóna-li un like!… Llegeix més»

SETMANA DE CARNAVAL

La setmana de Carnaval a Educació Infantil va començar amb un berenar el Dijous Gras a l’hort de l’escola i va acabar el Dimecres de Cendra amb l’enterrament de la Sardina.Va ser una setmana amb molta disbauxa i diversió.Aquí us deixem un recull fotogràfic.
Llegeix més»

LA ROSA FITÉ TORNA A L’ESCOLA

Com cada any per aquestes dades,la nostra amiga Rosa Fité torna a l’escola per oferir-nos un dels seus magnífics espectacles.Aquesta vegada ens ha sorprès amb els poemes del gran poeta català Miquel Martí i Pol.Hem passat una estona molt divertida i hem après moltíssimes coses.
Llegeix més»