BENVINGUDES I BENVINGUTS AL CURS ESCOLAR 20-21

GUIA INICI CURS 2020-2021 AJUNTAMENT DE TERRASSA

AIXÍ TREBALLEM A LA COMUNITAT DE PETIS I PETITES

Que tot et vagi bé!

Els mestres de l’escola hem fet aquest vídeo especialment pels alumnes de 6è, que aquest any marxen de l’escola a l’nstitut. Amb aquest vídeo us volem desitjar també a tots els alumnes unes bones vacances i desitjar-vos que tingueu uns dies d’estiu plens! … Llegeix més»

Nova entrevista!

Us deixem una de les entrevistes més artístiques, d’una artista de la nostra ciutat de Terrassa: L’Alicia Rey, del grup Sense Sal. Aquí teniu el vídeo que vam gravar amb el Biel i la Nina abans del confinament. Que ho gaudiu molt!

També us passem un… Llegeix més»

Font TV – Programa 4

Durant aquests dies anirem penjant els programes de Font TV que varem gravar a l’escola abans del confinament. Aquí us deixem el Programa 4, esperem que ho gaudiu molt!!!

Our quotes!

Després d’unes setmanetes, us enviem la Playlist de l’escola Font de l’Alba. Moltes gràcies a tots els que heu colaborat per poder tenir aquestes cançons! … Llegeix més»

Projecte flauta de bec

Us deixem un recull de fotos i vídeos dels projectes que duem a terme com a escola conjuntament amb l’Escola Municipal de Música del Conservatori de Terrassa. … Llegeix més»

Font TV – Entrevista en confinament!

Benvinguts i benvingudes a l’espai de l’entrevista! Aquesta vegada, entrevistem al Marc Ribas, cuiner i presentador de televisió català, conegut per les seves aparicions als programes Cuines i Joc de cartes, ambdós de TV3.… Llegeix més»