Segon visita el mercat

Els nens i nenes de segon hem estat treballant els aliments al llarg d’aquest trimestre. Hem après moltíssimes coses interessants sobre una bona alimentació, el que ens aporta cada aliment i amb quina freqüència menjar-los.  Hem treballat cooperativament per elaborar una piràmide alimentaria i finalment,… Llegeix més»

FONT TV – PROGRAMA 1

Per primera vegada, nosaltres, els nens i nenes de 6è hem fet de guionistes, presentadors, guies, reporters, presentadors de concurs, càmeres, escenògrafs, tècnics de llum i so, editors en audiovisuals ..i ho hem pujat a una xarxa social com és el YouTube!… Llegeix més»

MA,ME,MI…MOZART

Avui els més petits de l’escola,la classe dels Pirates i la classe de les Motos,hem anat a l’auditori de Barcelona a veure l’espectacle MA,ME,MI…MOZART.Un cop acabat hem fet un vol pel Mercat dels Encants.Ens ho hem passat molt bé.
Llegeix més»

PROJECTE DE MÚSICA

Nosaltres tenim moltes ganes de fer música i ja hem començat el projecte d’ukelele a l’escola amb els nens i nenes de 6è.… Llegeix més»