JORNADA INTENSIVA DEL 7  AL 22 DE JUNY. HORARI LECTIU DE 9h a 13h

L’alumnat que es queda al menjador es podrà recollir de 15:00 a 15:30.

Aquí trobareu tota la informació referent a    Preinscripció i matricula 2021-2022

PRESENTACIÓ ESCOLA

Els infants aprenen experimentant i compartint entre iguals, un Projecte Educatiu que afronta els reptes del S.XXI

Accés Canal Salut                                                                                                 Accés al Pla d’Actuació 202021

ANUNCI PUBLICITARI COOPERATIVA “ARCOIRIS” I “COOPERATIVA “ELS TRONQUETS”

Els nens i nenes de 5è finalitzen, després de tot un curs d’investigació, treball i aprenentatge, el seu projecte d’emprenedoria amb la venda dels seus productes d’artesania al Mercadal de l’avinguda Béjar al llarg del matí del dimecres 9 de juny. Al llarg d’aquest curs han creat una cooperativa i han vivenciat tots els processos legals, burocràtics, creatius i formadors per tal d’acabar el projecte amb aquesta venda. Estaran encantats d’atendre la vostre visita a la seva paradeta del Mercadal.
Com els principis de la cooperativa indiquen, la recaptació anirà destinada a la recuperació del capital inicial que es va aportar a principi de curs, i una part dels beneficis anirà destinat a l’esplai la Fàbrica com a donació a una entitat social del barri.
Per la creació dels seus productes s’ha tingut en compte que els materials que s’han utilitzat siguin orgànics, reciclats o reutilitzats per garantir un producte més sostenible i que respecti el medi ambient i així complementar el seu treball de context d’aquest trimestre “La sostenibilitat”.
Us esperem el dimecres 9 de juny al Mercadal de l’avinguda Béjar!
Atentament,
Els socis i sòcies de la Cooperativa Arcoiris i Cooperativa els Tronquets.

Cartell Publicitari de les Cooperatives de 5è

Els nens i nenes de 5è finalitzen, després de tot un curs d’investigació, treball i aprenentatge, el seu projecte d’emprenedoria amb la venda dels seus productes d’artesania al Mercadal de l’avinguda Béjar al llarg del matí del dimecres 9 de juny. Al llarg d’aquest curs han creat una cooperativa i han vivenciat tots els processos legals, burocràtics, creatius i formadors per tal d’acabar el projecte amb aquesta venda. Estaran encantats d’atendre la vostre visita a la seva paradeta del Mercadal.
Us esperem el dimecres 9 de juny al Mercadal de l’avinguda Béjar!
Atentament,
Els socis i sòcies de la Cooperativa Arcoiris i Cooperativa els Tronquets.