3r. Descobrint Terrassa

Els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de conèixer més a fons la història i la riquesa cultural de la nostra estimada ciutat de Terrassa. A través d’una jornada plena d’exploració i aprenentatge, hem descobert els tresors que s’amaguen als nostres carrers i edificis emblemàtics.

La jornada va començar amb una visita guiada a la Torre del Palau, una joia arquitectònica que ens trasllada a temps passats. Els nostres alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer la història d’aquesta construcció medieval i gaudir d’unes vistes impressionants de la ciutat.

Seguidament, ens vam endinsar en el cor del modernisme català amb una visita a la Casa Alegre de Sagrera. Aquesta obra mestra de l’arquitectura modernista ens va captivar amb la seva bellesa i detalls exquisits. Allà mateix vam posar en pràctica el que havíem après i despertar la nostra creativitat, participant en un emocionant taller de vitralls.

En resum,  ha estat una experiència educativa i inspiradora per a tots nosaltres. Hem après sobre la nostra història, apreciat la nostra arquitectura i creat bellesa amb les nostres pròpies mans.

Cliqueu per veure algunes fotos.