Thank you Language assistants

Aquest any l’Escola Espai 3 conjuntament amb L’Institut Jaume Salvador i Pedrol han col·laborat conjuntament en el projecte SHARING TO LEARN.

L’objectiu és potenciar la competència comunicativa en Llengua Anglesa dels i les estudiants d’Educació Primària com de Secundària.

Per tal de fer-ho possible, els estudiants de Secundària han vingut un cop a la setmana a l’Espai 3 i han realitzat activitats proposades per les mestres.

Alguns exemples d’activitats més lúdiques han estat: el “who is who”, “bingo”, descripció de personatges, “memory” o “dominoes” amb vocabulari que es treballava a l’aula.

Per últim, volem donar les gràcies a la Manar, Mar, Lucía i Alejandro per participar durant aquest any i ajudar-nos a potenciar la llengua oral a l’alumnat de Primària.

Thank you!

L’alumnat de l’escola us ha fet uns dibuixos preciosos per donar-vos les gràcies, els trobareu aquí: