Xavier Aragay: “L’escola innovadora no fa nens sobreprotegits”

Entrevista l’autor del llibre ‘Reimaginando la educación”

Especialitzat en el canvi educatiu, Xavier Aragay defensa que l’educació s’ha de centrar en la persona. Va ser fundador de la Universitat Oberta de Catalunya (UOC) i director general de la Fundació Jesuïtes Educació. Amb més de 25 anys d’experiència i lideratge en el sector educatiu, ara mateix encapçala Reimagine Education Lab. Ha publicat el llibre Reimaginando la educación (Paidós Educación).

Aquí us deixem l’enllaç a l’entrevista complerta.