Tallers Sant Jordi 2016

Els tallers intercicle són una part integrada en el funcionament pedagògic de l’escola.

Els tallers afavoreixen l’aprenentatge interactiu, i la interrelació dels nens i nenes de diferent cicle. Estimulen l’autonomia, tenen en compte la diversitat i desenvolupen les capacitats manipulatives i intel·lectuals. Un aspecte fonamental és que trenquen la rutina habitual del funcionament de l’aula…, de ben menuts, els alumnes surten del grup habitual i s’enfronten a noves situacions, amb altres companys i amb altres adults que no són el seu mestre de referència. Això és aprendre: a relacionar-se, a comunicar-se, a desenvolupar habilitats socials.

Aquí en teniu el resultat!

Durant el matí del dia 22, els alumnes de sisè van representar l’Obra de teatre adaptada de Sant Jordi per a tots els alumnes d’Educació infantil.

A l’escola Espai-3 aprofitem la necessitat de representar el món i  introduïm les activitats de teatre a l’aula que tinguin, entre altres objectius, el domini del llenguatge com a mitjà de coneixement i de comunicació alhora.

A l’escola fem obres de teatre perquè: és una activitat lúdica,ajuda a aprendre a escoltar,reforça la memòria, és desinibidora , enriqueix el vocabulari de l’alumne, afavoreix l’autoestima