Skype with Kirkonkylän Koulo in Laukaa

Avui els alumnes de 6è han pogut participar per primera vegada d’un intercanvi via Skype amb els alumnes de 6è de l’escola Kirkonkylän a Laukaa -Finlàndia amb qui hem compartit alguns treballs  dins del Projecte ERASMUS PLUS que el nostre centre porta a terme.

Els alumnes dels dos centres han fet diferents projectes sobre invents ” and What do you invent?” . A travès de la plataforma e-Twinning , de la pàgina web i Skype han pogut veure , compartir i preguntar-se entre ells-es sobre els diferents treballs.

Ha sigut un altre contacte molt enriquidor.… continuem treballant.