SELECCIONAT EL CENTRE PER PARTICIPAR EN LA CODEWEEK 22

CODEWEEK 22

El Departament d’Educació organitza cada any la codeweek on a partir d’uns reptes presentats en directe es porten a terme a l’hora per centres seleccionats. Aquest curs hem estat un dels centres seleccionats per participar en el repte del divendres dia 21 d’octubre a partir d’una proposta scratch.

El nostre alumnat de sisè va participar en el repte de construir un escarabit que funcionés. En una emissió en directe van anar indicant que s’havia de resoldre i finalment mostrar els resultats. Erem dues escoles i quatre instituts els seleccionats entre tots els centres de Catalunya.

Vam gaudir i sobretot vam aprendre a donar resposta a un repte a partir del treball col.laboratiu entre tot l’alumnat.

Finalment ens van anar preguntant les nostres impressions i va ser del tot una experiència en xarxa i molt positiva.

#scratch

#pensamentcomputacional