RECOMANACIONS ESTIU SISÈ

Benvolgudes famílies,

D’acord amb la normativa vigent, l’alumnat que al final de 6è curs té No assolides (NA) les àrees de l’àmbit lingüístic (català, castellà i/o anglès) o matemàtic està obligat a fer, durant l’estiu, unes activitats de reforç.

Les tutores de 6è donaran, a aquest alumnat, les activitats que es considerin necessàries. Els nens i nenes hauran de presentar els deures al començar les classes al seu Institut. Aquests tindran en compte la feina realitzada.

Tanmateix, us adjuntem adreça sobre recomanacions per aquest estiu del Departament d’Educació que pot ser del vostre interès.

Davant qualsevol dubte o aclariment restem a la vostra disposició.