PROJECTE TOTS IGUALS, TOTS DIFERENTS

Com ja sabeu aquest curs hem treballat la malaltia de Stickler dins del projecte “Tots iguals, tots diferents”.

Una de les activitats va consistir en dissenyar una polsera solidària que es va vendre durant la festa de Sant Jordi i que havia estat dissenyada perl nostres infants.

Voldria trasmetre la bona notícia  que  amb aquesta venda hem ajudat a l’Associació de familíes amb nens afectats per aquesta malaltia minoritaria.

Concretament amb els diners que van recaptar s’ajuda a la investigació que  l’hospital “Niño Jesús” de Madrid ha començat a fer i del què no hi ha cap ajut estatal, al ser una malaltia amb pocs afectats.

Gràcies a la col.laboració de famílies, mestres i alumnes hem aconseguit ajudar en aquest difícil camí que supossa viure amb un fill o filla amb una malaltia sense solució, avui per avui.

Voldria destacar que és una oportunitat pels nostres alumnes compartir aquest projecte que ens fa crèixer com a persones.

Per tot moltes gràcies a tots per fer-ho possible.