PROJECTE UNA CIUTAT INTEL.LIGENT PER UN MÓN SOSTENIBLE

El  dia 21 de maig l’escola ha participat presentant el projecte sobre “La ciutat intel.igent” a la jornada sobre programació i robòtica organitzada conjuntament pel citilab i el Departament d’Educació.

Alumnat de sisè , famílies i mestres hem compartit un matí on els nostres infants presentaven la maqueta amb la proposta. Ès un projecte que treballa entre altres els ODS ( objectius de desenvolupament sostenible) de la UNESCO al plantejar una ciutat sostenible i ecològica. “smart city”.

Aquest projecte ha estat seleccionat per presentar-ho al congrés nacional dels centres UNESCO  del que l’escola forma part.

Us deixem imatges d’una gran experiència.!