L’ESCOLA ESPAI 3 SELECCIONADA PER PARTICIPAR EN UN PROJECTE K1

Els passats dies 26 i 27 de Juny , la directora de l’escola va assistir, en representació del centre, al congrés espanyol, celebrat a Valladolid .

Durant dues jornades els 399 centres seleccionats per portar a terme un projecte Erasmus plus K1 , vam fer una formació intensiva i vam compartir dubtes i experiències. També vam compartir un recital de músiques del món en diferents llengües interpretats per alumnes d’E.S.O.

Aquest projectes estan dintre dels què financia la Comunitat europea després de fer una selecció.

Per l’escola serà el segon projecte i també el compartirem amb una escola de Finlàndia a Laukaa, que ja va venir  a observar el nostre treball el passat mes d’abril.

erasmus plus valladolliderasmus plus recitalerasmus plus recital