Lego Prime i Kits Nezha STEAM amb dispositius mòbils

Els alumnes de sisè de l’escola Espai-3 estrenen kits d’aula Lego Prime i Nezha per a portar a terme diferents projectes STEAM a l’aula.

Nezha és un pack de projectes per a Lego i Micro:bit. El pack conté motors, sensors, i peces compatibles Lego perquè l’alumnat  de sisè amplii la seva competència en la programació amb la placa Micro:bit.

L’alumnat treballa de forma individual mitjançant una guia personal d’aprenentatge, i en grup:explorant, contruint, programant, recollint evidències i avaluant els resultats.

Aquest impuls que el centre pot donar a la robòtica i a la programació és possible gràcies a l’us de dispositius mòbils one to one que permeten tant l’us d’aplicacions de programació, càmeres per recollir evidències i entorns personals d’aprenentatge per documentar.