La nostra escola ja te gegantó!

Colors, riures, percussió,música i magnífiques paraules d’ il·lusió han vestit la nostra escola aquesta tarda!

Per fi ha arribat el Gegantó que compartirà els somnis dels alumnes de la escola i serà company inseparable de la nostra estimada Quimeta.

Després d’un gran debat escolar on han participat alumnes, mestres, pares i mares, el petit gegantó ja s’ha fet realitat, esdevenint la imatge del que per a nosaltres representa la nostra escola.

El nostre petit és un nen del segle XXI amb els ulls ben oberts… esportista, alegre i molt espavilat! Porta una motxilla carregada d´un futur ple de tolerància i amistat. A la butxaca petita porta un dispositiu mòbil per estar ben connectat amb tot el que passa al seu voltant, i a la mà porta sempre un diccionari per tenir més vocabulari i ser capaç d’expressar-se de manera més eficaç, donant sempre el seu punt de vista de les coses.

Aixó si, el que més li agrada és fer grans viatges, aprendre moltes llengües i cultures diferents per poder veure la vida des de diferents punts de vista. No s’oblidarà mai d’ explicar i compartir amb els altres les seves experiències i aquells aprenentatges que poden ajudar als demès a crèixer i ser millors.

El seu bateig ha estat fantàstic.Us presentem al QUIM!

I aquesta ha estat la primera gran passejada d’en QUIM per la nostra escola, amb un ambient festiu  i… sobretot… sobretot… implicació i col·laboració de tots i totes!

GRÀCIES A TOTS I A TOTES PER FER POSSIBLE UNA DIADA TANT ESPECIAL! VISCA L’ESPAI-3 I QUE VISQUIN EL QUIM I LA QUIMETA!