JORNADES ESPORTIVES CURS 21-22

Les activitats culturals i esportives que durant l’any es desenvolupen a l’escola a un ritme continu i normal, durant la Setmana de Jornades augmenten en intensitat, diversitat i participació.

L’escola Espai-3 ha celebrat aquests dies les jornades esportives on la pràctica de l’esport ha tingut com a objectiu principal fomentar els seus valors a tot l’alumnat del centre i que aquests puguin tenir l’oportunitat de gaudir-ne en el seu mateix àmbit.

Per acomiadar-nos d’un llarg i intens segon trimestre  i durant la resta de la setmana hem gaudit de sortides i activitats esportives que hem anat compartint amb tota la comunitat educativa.

Per finalitzar : cantem l’himne, aprenem una coreografia de la ma de l’alumnat de sisè i fem una mica de festa!