FINALISTES AL MSCHOOLS AWARDS 2022

Ens fa molta il.lusió haver sigut un dels centres de Catalunya que s’ha classificat per la final del concurs Mschools  en la modalitat de scratch. Mschools depèn del Departament d’Educació i coorganitza el Mobile world congress en l’àmbit educatiu.

Per nosaltres això supossa un reconeixement a la tasca educativa que portem a terme des de fa anys i on els nostres alumnes han destacat. Com a centre públic competir amb centres molt qualificats i amb bons medis materials i humans ens fa sentir molt orgulloses del nostre alumnat i docents.

El dia 17 és la final. Arribar fins aquí és ja guanyar!