ELECCIONS PER RENOVAR EL CONSELL ESCOLAR DEL CENTRE

Benvolgudes famílies:
Tal i com indica la Resolució EDU/3034/2021, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons  públics, es procedeix a convocar tres llocs pel sector famílies a les eleccions de renovació del Consell Escolar del centre.
Calendari :
2 de novembre : La direcció del centre convoca les eleccions
3-5 de novembre : Exposició i reclamació si s’escau del cens electoral.
L’exposició es farà al mur de la pista en horari  de 9.15- 10 i de 15.15 a 16.00.
9 de novembre: Sorteig per tal de designar els membres vocals de les meses Electorals.
10 de novembre: Constitució de les meses electorals. Resolució de les reclamacions i aprovació del cens definitiu.
12 de novembre : Publicació del cens definitiu.
Fins  12 novembre : Publicació candidatures
12 al 20 de novembre : Els candidats poden donar a conèixer les seves propostes.
23 de novembre :  Votació presencial mestres
24 de novembre : Votació presencial famílies. Posarem una mesa als porxos de la pista i es podrà votar de 9’1510 i de 15’15 – 16 h.
14 de desembre : Constitució del Consell Escolar resultant.
14 de desembre: Constitució de les comissions previstes al Decret 102/2010 de 3 d’agost d’autonomía dels centres educatius , i en les normes d’organització i funcionament del centre.
Fins el 22 de desembre: La direcció tramet als Serveis Territorials còpia autentificada de l’acta de constitució del consell escolar resultant dels procés electoral, i informa de les dades de participació electoral, en un termini no més enllà de l’últim dia lectiu del més de desembre.