Últims dies abans de Nadal

Aquests últims dies han estat molt atrafegats per l’alumnat de la Comunitat de Mitjans.

Per començar, les Serps i Camaleons de 1r van poder gaudir d’un taller de Kapla dilluns, cada classe va ser una construcció gegant i molt divertida. També, com havíem alimentat molt bé el Tió durant les últimes setmanes, el dimarts vam poder-lo fer cagar i ens va portar neules i torrons de xocolata per esmorzar, estaven boníssims i es van acabar de seguida!

L’alumnat de 2n també havia alimentat molt bé el Tió, així que van poder fer-lo cagar i ens va portar neules i torrons per nosaltres i pels companys i companyes de 3r.

Finalment, tota la Comunitat de Mitjans hem fet el concert de Nadal a l’auditori Mercè Rodoreda. Estem molt orgullosos i orgulloses de com ha quedat, es nota que l’hem treballat molt i hi hem posat moltes ganes.

En aquest enllaç podreu trobar algunes fotografies d’aquests dies.

Bones festes a tothom!