TREBALL EN XARXA AMB L’ESCOLA GARBÍ-PERE VERGÈS

Des d’aquest curs col.laborem amb l’Escola de Sant Joan Despí. Els alumnes de segon de la ESO fan un apadrinament TAC amb els nostres alumnes de sisè curs.

Aquest apadrinament digital té com a objectiu principal l’acompanyament dels alumnes més petits en la descoberta de noves eines i aplicacions digui tals amb l’Ipad. Els alumnes de 2n d’ESO, distribuïts en grups de 15 alumne i acompanyants pels mestres de tecnologia, van impartir cinc de les sis sessions a l’Escola de Sant Joan Despí. La darrera sessió i per tancar aquest apadrinament aniran a l’escola Garbí.

Hem creat vincles entre alumnes de diferents edats i ha donat responsabilitat a ambdues parts, establint un compromís seriós  de col·laboració i ajuda ha potenciat l’auto estima dels més grans al adonar-se’n que poden ajudar i ser un exemple per als més petits i ha fomentat el bon ús de les noves tecnologíes.L’avaluació del projecte es farà a través de rúbriques i hi participaran totes les parts implicades.