PORTES OBERTES 2022

Estem molt contents/es del vostre interès per la nostra escola. Per tal de mostrar-vos qui som i explicar-vos el nostre projecte educatiu organitzem diverses activitats:

Visites en petit grup els dies 2 i 4 de Març del 2022 a les 17:00

Us mostrarem les nostres instal·lacions alhora que us expliquem el nostre projecte educatiu i resolem els dubtes que us puguin sorgir.

A fi de respectar les mesures sanitàries s’admetrà dues  persones màxim per unitat familiar.

Reserveu aquí la vostra visita

Tingueu present que les  dates per la preinscripció seran

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 7 al 21 de març

Accediu al  web preinscripcio.gencat.cat, on us guiaran pas a pas durant tot el procés de preinscripció, perquè tingueu a mà tant  com funciona el sistema d’assignació de plaça als infants que accedeixen per primera vegada a l’escolarització en un centre educatiu determinat com si necessiteu un canvi de centre.

INFORMACIÒ GENERAL

Es rellevant posar en el vostre coneixement que Iniciem llengua anglesa des de P3 a nivell total i treballen AICLE de ciències naturals i socials en llengua anglesa des de P5 fins a sisè i que introduïm també la llengua francesa a partir 4t de primària i treballem EMILE en aquesta sobre temes de ciències socials i naturals a partir de cinquè de primària.

L’escola es va  iniciar com a centre pilot i referent el projecte GEP (grup escolar plurilingüe) ja al 2012.  Des d’aquest moment participa activament de diferents projectes internacionals Erasmus plus  i     E-twinning,  i porta a terme un projecte d’innovació propi de centre anomenat “Internacionalitzem-nos” entenent que la internacionalització del centre és sens dubte una oportunitat per la millora.

Us convidem a consultar  El mapa de la innovació pedagògica de Catalunya : un instrument que situa en el territori i visibilitza totes les iniciatives de l’Escola espai-3 vinculades a la innovació i a la recerca educativa que han estat reconegudes pel Departament d’Educació des del 2015, d’acord amb el Marc de la Innovació Pedagògica de Catalunya.

També us convidem a descobrir les nostres instal·lacions de manera virtual. Feu clic sobre la imatge i comenceu la visita per educació Infantil:

Si es del vostre interès conèixer alguns espais d’Educació primària podeu iniciar el vostre recorregut per les aules fent clic a la imatge:

A través de l’apartat ” deixa un comentari ” o adreçant un correu a a8041684@xtec.cat podeu fer-nos arribar les vostres preguntes per tal que us puguem donar resposta el més aviat possible.

Resum del nostre projecte educatiu:

Moltes gràcies pel vostre interès.

Podeu seguir-nos a :Instagram, Twitter o Facebook