Grupo General-Lim realitza una donació a l’escola Espai-3

Mitjançant la implicació i gestió d’una de les famílies de la nostra escola, el Grup General Lim, un grup d’empreses de serveis de neteja i outsourcing ubicat a Esplugues de Llobregat i amb més de 30 anys d’experiència en neteja d’oficines, instal·lacions industrials, hospitals i centres educatius, ha fet una donació de 9 equips informàtics.

Es tracta d’ordinadors de sobretaula que l’empresa ha retirat aquest any de les seves oficines. Són màquines de qualitat que serviran per renovar alguns dels equips obsolets del centre i per ampliar l’equipament de l’aula destinada a robòtica i a les STEAM del centre.

Des de l’escola expressem la nostra gratitud amb aquesta iniciativa, que ens fa créixer per una banda i que per l’altre vol contribuir a la sostenibilitat, al consum responsable i a l’economia circular, aportant recursos informàtics encara valuosos per a que els nostres infants puguin millorar la seves competències digitals i social i ciutadana.