FELICITACIÓ DE NADAL 2020

Benvolgudes famílies, arriba el final de trimestre , un trimestre estrany d’un curs diferent…Malgrat totes les dificultats l’escola ha continuat el seu ritme i mica en mica  s’ha anat omplint del bonic so que fan les rialles dels vostres fills i filles i del ressò de les seves passes i corredisses. Ens adaptem als temps que corren i entre tots hem preparat una felicitació de Nadal. Ens agradaria poder compartir amb vosaltres un xic d’aquesta il·lusió que se’ns ha anat encomanant.

Des de l’escola Espai 3 us desitgem molt Bones festes i un Nou any ple de bons moments i salut.