Consell dels Infants

El Consell dels Infants és un òrgan en el que participen representants de 5è i 6è de les escoles de Sant Joan Despí. Aquests representants es reuneixen amb membres de l’Ajuntament i també amb l’alcalde, per tal de decidir sobre qüestions relacionades amb la nostra ciutat.

Ens ha vingut a informar sobre aquest òrgan el representant del Consell dels Infants de 6è i la representant de l’Ajuntament.

Una setmana després, els alumnes han votat al representant de 5è entre els alumnes que han presentat candidatura.

La nostra representant aquest curs és l’Abril Felguera, segur que ho fa molt bé!