CISCO PROJECT

El Departament d’Educació promou l’ús de les eines digitals com a eines transversals que faciliten el treball cooperatiu.

Aquest curs la nostra escola ha estat seleccionada junt amb 29 centres de tot Catalunya  per participar en el projecte Cisco .

Aquesta empresa juntament amb el Departament d’educació promouen un projecte creatiu i sostenible on els alumnes creen una solució per la societat en què viuen.

Seguint la metodologia del “design thinking” els alumnes de sisè han creat un disseny, l’han prototipat i han fet una presentació en llengua anglesa.

En la primera fase l’han presentat i hem votat quines aniran a la final per representar al centre.

El proper dia 14 de maig representants del Departament d’educació i de l’empresa Cisco vindran a l’escola per fer de jurat i escollir un treball que ens representarà a l’escola el proper dia 4 de juny, on faran la presentació en anglès compartint amb una escola europea.

Aquest és sense dubte una gran experiència pels nostres alumnes .