PROJECTE FINAL TRIMESTRE 5è A. LA NOSTRA REVISTA!

Hola,som la Tasnim, Sach’a i la Huaqi. Avui us explicarem com va anar el nostre projecte de 5èA.

Primer, vam pensar idees pel projecte del 2n trimestre, després les vam dir a l’Albert, el nostre mestre,  i ell va escriure totes les idees que vam dir a la pissarra, vam votar, per exemple: l’evolució de l’univers, l’evolució de les espècies, etc. I al final va sortir les etapes de la historia.

Al següent dia l’Albert ens va donar un full amb preguntes sobre les etapes de la història, i havíem  de contestar-les sense saber res, per tal de veure què sabíem i què no.
Per fer els grups, de la forma diferent, ho vam fer a sorts, hi havia 4 grups, vam escollir el nom del grup. Els grups van quedar així:

Després de fer els grups, vam començar a treballar. Havíem de fer preguntes, curiositats, etc. Després de fer tot això, cada grup havia d’escollir una civilització, un tema, per exemple: alimentació, vestits, l’economia etc. i també havíem fer una entrevista a una persona important del passat. A més dels altres apartats de la revista que veureu a continuació, vam decidir fer una línia del temps amb els esdeveniments més importants de la història, nosaltres vam triar-los i vam separar-los en etapes. Quan vam decidir quins volíem que sortissin a la línia del temps, vam fer un concurs per grups per buscar a quin any havien passat. Els guanyadors van ser els escriptors de la història, amb 11 punts! D’aquesta manera vam saber els anys dels fets que ens interessaven :

Després, per acabar, vam fer el power point. Al final cada grup va fer  l’exposició oral. Després, el nostre mestre (Albert) ens va donar un paper, per avaluar els nostres companys del grup i a nosaltres mateixos. I l’Albert va ajuntar tot el projecte amb la informació i fotos que tots havíem buscat i va fer una revista. Finalment, vam tornarà contestar les preguntes inicials i vam veure que érem capaços de respondre-les. Ens ha interessat molt aquest tema de projecte. Cliqueu sobre l’enllaç següent, i us sortirà la revista en PDF. Esperem que us agradi la nostra revista.

REVISTA ETAPES HISTÒRIA

Tasnim, Sacha i Huaqi