Hoquei Patins a Cicle Inicial.

Els nens i nenes de Primer avui han finalitzat les sessions de l’activitat ” Prova-ho Hoquei” amb la col·laboració de la Federació Catalana d’Hoquei Patins i sota la direcció de Xavier Gallén

Durant aquestes setmanes de practiques els nens i nenes de Primer s’ho han passat d’allò més bé i ens han demostrat tot el que hi havien après. Han pogut aprendre a patinar o millorar la seva tècnica i començar a utilitzar l’stick i la pilota.

Us animen a continuar amb la pràctica d’aquesta activitat també com una Activitat Extraescolar pel proper curs 2.018-19.
Activitat gestionada per la Federació de Patinatge:
Hoquei Patins els dimarts de 16.45 a 17.45 de P-4 a 6è.
També us convidem a un Tastet de l’activitat el dimarts 18 de setembre a les 16.45 de la tarda.

Inscripcions presencials:
Dimarts 12 i dijous 14 de juny i del 12 al 16 de setembre al Menjador Escolar de 16.45 a 18.30 h
Contacte: Xavier Gallen (664.124.762) xgallen@fecapa.cat

Desitjo que molts d’aquests alumnes continuïn practicant i gaudint d’aquest esport.

Mestre d’Educació Física

1. Carme Garcia

És fantàstic que l’escola doni la oportunitat als nens i nenes de conèixer i aprendre un nou esport i omplir-se de tantes experiències.