Hem acabat de plasmar els resultats de l’enquesta del pati.

El grup del Picollage ja ha acabat de fer la composició de les fotos enganxant els elements que canviaven del pati, amb l’escrit al costat on explica el tipus de modificació que hi haurà.
Com que s’han d’ensenyar als grups de primer a tercer, s’ha posat en la lletra adequada perquè ho puguin llegir, en una cartolina i s’elaborarà un llibret perquè a les classes, si es vol es pugui tornar a llegir.

El grup d’estadística, ha realitzat dos power points un amb els resultats que van sortir a l’educació infantil i l’altra amb els resultats dels mestres i els grups de primària. En aquests powers s’han inserit les gràfiques per explicar de forma visual els resultats, s’han escrit les conclusions de les enquestes amb imatges explicatives dels canvis i es calcularà els percentatges. Aquests resultats es presentaran als grups des de quart a sisè.

El grup de maqueta, han fet les maquetes del claustre, del pati gran i del pati petit amb tots els elements que es volen modificar. Tota la maqueta l’han fet els alumnes sols/es, cercant el material, mesurant els espais… i amb aquestes s’explicarà als alumnes petits els canvis de forma manipulativa.