Continuem amb la recerca del pati

Els alumnes de sisè B després de fer un recompte de les dades sobre l’enquesta del pati començarem a fer l’anàlisi de les dades i a preparar la presentació dels resultats per tots els alumnes de l’escola.

Per poder fer això ens hem distribuit en grups de treball, un grup elaborarà una maqueta de claustre i del pati (a escala) pels nens i nens d’infantil, ja que ens vam adonar que ells i elles aprenen a través de la manipulació, observació amb imatges i a través del joc. Així se n’adonaran dels canvis que han decidit.

Pels nens de primer a tercer, un altre grup farà una presentació amb imatges i fotos del pati, i una explicació breu al costat. Aquesta presentació la faran amb un programa informàtic.

Pels alumnes de quart a sisè, es farà un treball estadístic amb percentatges per tal de mostrar els resultats. A través del word, excel o power point, on es mostrarà a través de diferents gràfics els resultats obtinguts.

Un cop fetes aquestes presentacions afegint els resultats de les enquestes dels mestres, es prioritzarà el full de ruta del pati.