UN PETIT TASTET DEL TIM DE ROBÒTICA

Per segon any la nostra escola continua apostant pel projecte pedagògic TIM, on els nens i nenes poden desenvolupar les seves capacitats en diferents àmbits d’aprenentatge.

Volem fomentar l’adquisició de competències de diferents àrees i apropar als nostres alumnes als reptes educatius del S XXI.

El TIM de robòtica té com a objectiu apropar l’alumnat al món de la robòtica i la programació d’una manera dinàmica i divertida.

Els projectes que desenvolupem en aquest taller ens serveixen per tractar els conceptes més bàsics de la programació.

Els nens i nenes treballen de manera transversal diferents àrees de forma lúdica i sense deixar de banda l’adquisició d’aprenentatges.

L’objectiu és desenvolupar un aprenentatge competencial basat en la resolució de situacions reals de la vida quotidiana.

La robòtica educativa també vol fomentar l’interès i crear vocacions dels alumnes per les disciplines científiques i tècniques.