Som notícia!!!

El passat dissabte dia 3 de març, el diari Ara va publicar una notícia en la secció societat, on parlava del projecte de transformació de l’avinguda de Roma.

Aquest té com objectiu principal transformar el gris de la ciutat en un espai verd, on aquesta avinguda passarà a ser un gran parc i farà la funció de pulmó. I és aquí, on els nostre alumnat agafa força, donat que ells han començat a posar-ho, dins del projecte d’horts i l’Aula Viva en el que participen els alumnes de cicle superior.

A continuació, us deixem l’enllaç a la notícia del diari Ara. (aprofitem a donar les gràcies al diari per la seva predisposició i col·laboració, restem a una visita al rotatiu on ens faran entrega d’un exemplar en paper) .

Cliqueu a la imatge per anar a la notícia