P4 – QUAN VE EL TEMPS DE COLLIR CASTANYES ♫

Durant tot aquest mes, la temàtica de la castanyada i la tardor ha estat molt present a les nostres aules. Hem destinat aquests darrers dies a fer propostes creatives i artístiques:

-Hem gaudit pintant amb els colors de la tardor. Hem fet ditades a uns arbres que estaven força despullats i els hem omplert de fulles. Han quedat molt vistosos!

-Aplicant la tècnica d’estampació amb esponges, hem pintat un fons ple de colors de la tardor. Amb pintura negra i un pinzell ho hem decorat amb uns arbres ben guarnits.

-També hem elaborat la nostra màscara de la castanyada; una fulla de plataner ha estat la protagonista. Un munt de trossets de paper de seda han envaït les nostres taules i ens han ajudat a decorar les nostres màscares. Què estupendes i divertides han quedat!

I la CASTANYADA va arribar i la vàrem celebrar!

Dijous va venir la Maria castanyera! Des del seu refugi de la muntanya va baixar fins a la nostra ciutat per venir a veure’ns a la nostra escola i desitjar-nos bona castanyada! Ens va explicar d’on venia i vam parlar d’aquesta festa tan bonica! Junts vàrem cantar la seva cançó i va ser molt emocionant!

Divendres els infants van poder venir disfressats i van gaudir d’un dia molt divertit a l’escola. Al matí vam menjar xocolata desfeta amb melindros i a la tarda vam poder passar una estoneta al pati menjant les castanyes que cada infant havia portat.

Aquí podeu veure les fotografies que hem fet al llarg d’aquests dies!!!!