Projecte Sonia Delaunay a P4

Per tal d’educar el nostre alumnat des d’una perspectiva integral i coeducadora, aquest curs ,l’ artista escollit ha estat Sonia Delaunay.

Va ser una de les figures claus de l’ avantguarda parisina i junt amb el seu marit, Robert Delaunay, creadors del simultaneïsme, un innovador i original llenguatge artístic .
Un curiós llenguatge abstracte i geomètric que va ser aplicat per l’ artista al llarg de la seva carrera , no només a la pintura sino també al disseny gràfic , disseny tèxtil i la moda…sense oblidar-nos de les seves col.laboracions amb poetes i escenògrafs

L’ alumnat de P4 s’ ha inspirat en obres  de l’ artista i ha reproduit a la seva manera altres produccions plàstiques.

Cliqueu sobre l’ àlbum per veure alguns moments creatius.

Hem consultat l’ abecedari de l’ artista Sònia Delaunay per poder fer l’ inicial dels nostres noms. Mireu , clicant la imatge com és d’ original i llampant.