PROJECTE DE QUART LES COMARQUES

El mes de setembre els nens i nenes de 4t van rebre un àudio del misteriós Phil.
En Phil explicava que era un extraterrestre buscant vida intel·ligent per la galàxia i ens havia trobat a nosaltres. Ens demanava ajuda per poder fer la seva investigació.
Ràpidament, tot l’alumnat, en grups cooperatius, va començar a recopilar la informació que necessitava en Phil, on pertany la Terra, hi ha altres planetes que giren al voltant del Sol, com és la vida a la Terra, què són els continents, els països, els oceans…….
Un cop li van enviar, el Phil després de donar-los les gràcies, els va enunciar que tenia la intenció d’aterrar i volia saber quin era el lloc millor.

Llavors van pensar que el que més coneixien és Catalunya i, tot i que no és molt gran, hi ha molts llocs diferents, de muntanya, de litoral, d’interior i calia saber-ne més per poder-li explicar bé i que ell decidís.

Va ser el moment de començar a investigar les comarques de Catalunya.
L’alumnat va escollir una comarca i per parelles van anar elaborant una presentació de diapositives que han exposat als seus/seves companys/es.

També van anar a Catalunya en miniatura per fer un taller sobre les comarques.
Finalment, tot l’alumnat ha enviat per correu electrònic al Phil la seva feina.
Ara estan esperant a veure què decideix.