PRACTICANTS D’EDUCACIÓ INFANTIL – ESCOLA ARCO

Com altres dies d’aquest curs, dimarts passat van venir a l’escola els practicants de l’escola Arco, els alumnes del cicle formatiu de “Tècnics en Educació Infantil” en el marc d’un Aprenentatge-Servei.

La sessió que havien preparat era de Psicomotricitat, i és d’aquesta manera, amb la supervisió de les tutores de P3, que aquests futurs professionals van assolint una sèrie de coneixements, ja que han de ser capaços d’integrar conceptes teòrics amb procediments d’intervenció.

El futur mestre o tècnic d’Educació Infantil ha de tenir unes qualitats personals que no són exclusives de la seva professió, però en el seu cas estan especialment justificades per la seva constant relació i comunicació amb infants.  L’estabilitat emocional, l’autodomini i la fermesa són imprescindibles per a una intervenció educativa adequada.  Posar en pràctica aquests atributs de ben segur que els ajudarà a esdevenir-se grans professionals.

Per últim, i no menys important, cal dir que…

Ens encanta rebre practicants a l’escola, aprenem molt d’ells, ens donen molta energia i una mirada diferent.

Cliqueu aquí per veure el desenvolupament d’una de les sessions i torneu a clicar si en voleu una mica més!!