Podríem tornar a utilitzar algunes peces d’aquest material abans de portar-ho al punt verd?

D’aquesta qüestió, en van sortir diferents idees per part dels alumnes. I entre tots vam escoltar-les i valorar-les, i ens vam posar a treballar.

Per un costat, van valorar els ordinadors portàtils que ja no podíem fer servir i anirien al punt verd, i vam decidir posar-hi les peces dels teclats que faltaven, retirar les bateries i donar-los a infantil per poder fer joc simbòlic. Vam aconseguir restaurar 6 en total, és a dir, 2 per nivell (P3,P4 i P5).

Per un altre, vam treure les diferents peces dels teclats i les vam classificar per més endavant fer manualitats amb elles, és a dir, clauers, anells, arracades… aquestes serviran per poder vendre-les de cara a l’any que ve, per recaptar fons pel viatge de fi de curs de sisè.  També, vam treure les bases de silicona i/o plàstic de base dels teclats i estem rumiant què podem fer amb elles (làmpades, quadres abstractes… qui sap).

I en aquestes alçades, ens trobem a l’apartat de fer de petits empresaris, donat que hem de trobar, cercar el millor preu/qualitat del material necessari per poder dur a terme les manualitats, per això estan comparant preus  de diferents botigues (amb IVA o sense, per número d’articles, despeses d’enviament…) i després hauran de posar preu al producte final, tenint en compte les despeses inicials (material), la ma d’obra i el temps invertit, però sempre valorant que sigui un preu adequat i competitiu al mercat.

A més a més, ens va arribar l’opció de participar en el III festival Literari Imagina l’Índia, on mitjançant dibuixos fets per infants d’allà, els nostres s’han d’inspirar i fer un relat curt o un poema, en aquestes il·lustracions posen de manifest la diferència (injustícia) entre diferents països, és a dir, formem part d’un únic planeta, però, en aquest n’hi ha categories (cal reflexionar).

Per veure, el primer post, cliqueu a la fletxa verda

Per veure, el segon  post, cliqueu a la fletxa lila