P-5  ANEM AL PARC DE PAULA MONTAL !!

Ja fa dies que estàvem emocionats perquè s’apropava el dimecres 12 de maig… al calendari estava ben marcat: “SORTIDA, PARC PAULA MONTAL”. Les mestres ens van explicar com ens havien de preparar, roba còmode, protector solar… En arribar a l’Escola esmorzaríem i prepararíem les joguines que ens portaríem.  Després per parelles aniríem xino-xano caminant al parc.

Quina il·lusió!!! I si per això no fos tot… vam escriure una carta als pares perquè estiguessin ben assabentats. Que contents hem estat tots de fer les cartes i entregar-les en mà  a la sortida. Quines cares han posat els pares…ja som tan grans que sabem escriure!!. Estaven encantats!!!

L’endemà estàvem nerviosos…. Per fi era el dia!!!

Hem arribat al Parc i hem jugat amb les galledes i les pales, amb guixos de colors, amb les pilotes, als gronxador, al tobogan, a “pilla pilla” , a una aventura de pirates… i moltes més coses!!! Hem compartit amb els amics i les amigues, i les mestres de l’Escola el joc,  el temps i les joguines.  Ens ho hem passat d’allò més bé!!

Voleu veure les fotos?

A que estem molt feliços?