Mostrem els resultats de l’enquesta a la resta de l’escola.

Després de fer un buidatge del resultats de l’enquesta en grups vam preparar una exposició per mostrar-los a tota l’escola, per això ha calgut fer una bona organització de l’equip de tot el que diríem, per això ens vam gravar amb la tablet i amb unes rúbriques ens vam avaluar per tal de percebre en què podíem millorar.
Un cop ja ho vam preparar vam elaborar en grup l’horari més adequat per anar a explicar-ho, tenint en compte l’horari que a cada classe li anava bé, veient la complexitat de quadrar horaris i de poder ajustar-nos per afavorir la màxima concentració dels alumnes.
L’experiència està sent molt engrescadora ja que les exposicions estan quedant molt bé, estem molt orgullosos de tot el camí fet fins arribar aquí i sobretot perquè tots els mestres ens feliciten per la feina feta.