GAUDIM FENT PSICOMOTRICITAT – P4

Si alguna cosa estem aprenent tots/es d’aquesta etapa de la pandèmia, és a reinventar-se, a fer i desfer i a reorganitzar-se. Un exemple de tot plegat són els canvis que hem hagut de realitzar a l’escola aquest darrer trimestre. Hem incorporat dos nous espais per a dur a terme la psicomotricitat: el gimnàs i el claustre de l’escola.

El gimnàs disposa del material de joc que permet la descoberta d’un mateix, la lliure exploració, així com la realització de jocs i dinàmiques en petit grup, que enriqueixen les seves competències motrius. Sovint es plantegen reptes motrius, activitats per al treball de la coordinació, per a la presa de decisions en grups reduïts… Acompanyem als infants i els estimulem per ajudar-los en el seu desenvolupament motriu i cognitiu.

Pel que fa al claustre de l’escola, donat que és un espai a l’aire lliure, l’aprofitem per dur a terme activitats més dirigides, amb les que aprenen a respectar les regles dels jocs, la seva organització i dinàmica.

Cada dia aprenem junts/es alguna cosa i, entre elles, a gaudir i a aprofitar del que tenim al nostre abast. Veure com les nostres nenes i nens creixen gaudint és la millor recompensa, i el joc és una gran eina d’aprenentatge.

Podeu veure un recull d’imatges fent clic al següent enllaç: