DIA DE LA PAU 2022

El passat divendres dia 28 va ser el dia mundial de la pau i a l’escola ho vam voler celebrar. A les 15:15 ens vam reunir tots els grups de l’escola, des d’I3 fins a 6è, al pati. Prèviament, a la classe, cada grup va triar dos desitjos que els hi agradaria veure complerts al llarg d’aquest any per tal d’enganxar-los al “pot dels desitjos” que vam crear. La Laia i la Carlota de 6è van ser les encarregades de presentar la jornada. Per finalitzar, tots i totes vam cantar la versió en català de la cançó “Imagine” dels Beatles. A continuació us deixem les fotografies que vam fer.

DIA DE LA PAU 2022

Fins aviat!