COMENCEM ELS TIM!

La passada setmana vam iniciar els tallers d’intel·ligències múltiples (TIM) a l’escola, i ens ho vam passar molt bé! Dimecres 6 van començar els MITJANS i dijous 7 els GRANS.

La setmana anterior ens vam dividir en grups (dins el mateix nivell) i cada un va triar el “pack” de tallers que faria al llarg del trimestre, tal i com vau poder veure a l’entrada al blog que vam publicar. Vam fer un ordre de tria: aquest trimestre començaven escollint els de 1r, en el cas de MITJANS, i 4t, en el cas de GRANS. Al segon trimestre començaran triant els de 2n i els de 5è, i en el tercer els de 3r i 6è. A continuació us presentem els TIM! Podeu clicar sobre “TIM de MITJANS” o “TIM de GRANS” per veure els cartells de presentació.

Els TIM de MITJANS són:

Costura

Programació informàtica i jocs

Aula viva

Aqui us deixem un tastet del primer dia amb un recull fotogràfic.