CARNESTOLTES 2023

Carnestoltes és una festa tradicional que Els Llorers viu cada curs amb alegria i il·lusió per part de tota la comunitat educativa.

Com cada any, els i les alumnes de sisè van ser els encarregats d’elaborar un pregó amb les consignes diàries i les van presentar al pati davant de tothom. A més, van crear dos ninots molt originals d’entre els quals va ser escollit el “Rei Carnestoltes” de l’escola.

Després d’acomplir cada dia amb les respectives consignes, el divendres cada infant va tenir la llibertat de disfressar-se d’allò que més li agradava. Així doncs, va arribar el moment més esperat de la setmana: la rua!!!

Aquesta va ser dirigida pels alumnes de sisè fent Batucada, posant en pràctica les seves grans habilitats. Com a cloenda tothom va tenir accés al pati de l’escola per sentir l’última actuació de Batucada.

Famílies, mestres i amics vam gaudir d’aquest dia tan especial, el qual es va prolongar amb la festa organitzada per l’AFA amb els corresponents actes al poliesportiu.

Va ser una festa inoblidable en què els infants van viure uns dies de fantasia i felicitat!