CAMÍ AMIC

Aquest dimarts, al pavelló dels Llorers, els nens i nenes d’Infantil, de cicle inicial i els infants de P2 de l’escola bressol l’Arbret hem gaudit amb l’espectacle de “Rah-mon Roma”, activitat emmarcada dins del Projecte del “Camí Amic”, però que degut al mal temps no han pogut aprofitar les escoles veïnes.

El grup musical format per en Ramon, l’Oriol i l’Abraham han tocat cançons molt divertides com la de “Els dits de la mà” (Frère Jaques) que al final ha estat la cançó de tot el cos (orelles, peus, cor…). Hem cantat i ballat en parelles, en grups petits, amb tota la classe fent un cercle o una llarga filera, i al final tots barrejats. Fins i tot els i les mestres han ballat!

Ens ho hem passat molt bé i la pluja no ha pogut amb les nostres ganes de divertir-nos!!

Per veure més fotos de l’activitat podeu clicar sobre la imatge que segueix.