ANEM DE VISITA A L’INSTITUT POETA MARAGALL

El dimarts 18 de desembre, els alumnes de sisè, van anar a l’institut Poeta Maragall, a veure Els Pastorets, representació teatral que té els seus orígens a l’edat mitjana, la versió que han vist, és una adaptació de l’obra original de Josep Maria Folch i Torres, novel·lista, narrador i autor teatral, considerat el creador del teatre català per infants.

Els actors i actrius, són alumnes de 2n de batxillerat, i ho han treballat molt. De fet, les 3 escoles que hem anat a veure’ls hem gaudit molt.

A continuació, ex-companys/es de l’escola Llorers i  actuals estudiants de 1r d’ESO del Poeta Maragall, els han fet un  recorregut i explicació de funcionament del centre, és a dir, unes portes obertes. D’aquesta manera, el nostre alumnat, pot tenir una visió més detallada de funcionament i a finals de sisè decidir quin centre de secundària s’adequa més a ell/a. De cara al segon trimestre, farem les visites als 2 centres també adscrits al nostre (Viladomat i Ernest LLuch)

Us deixem un enllaç amb un seguit de fotografies de la visita i l’obra (cliqueu a sobre de la imatge).