FEM RUGBY!

Avui els i les alumnes de 1r hem fet una sortida al poliesportiu Pilar Pons per fer una activitat de Rugby. Ens han ensenyat tecnificació i hem jugat un partidet.

Ens ho hem passat genial!

Sortida al castell de Cornellà

Els infants d’I4 van anar el passat dimecres 19 d’abril de sortida al castell de Cornellà per veure una representació sobre la llegenda de Sant Jordi.

#gallery-24 {
margin: auto;
}
#gallery-24 .gallery-item {
float: left;
margin-top: 10px;
text-align: center;
width: 33%;
}
#gallery-24 img {
border: 2px solid #cfcfcf;
}
#gallery-24 .gallery-caption {
margin-left: 0;
}
/* see gallery_shortcode() in… Llegeix més»