Cala Montjoi (últim dia)

Ahir a la nit s’ho van passar genial. Van ballar i cantar fins a esgotar-se, alguns fins i tot es van quedar sense veu. Han dormit molt bé i han descansat una mica més. Ja tenen les maletes preparades i just ara fan les darreres activitats de les colònies. Ens veiem en una estona!

Cala Montjoi (últim dia) Llegeix més »

Cala Montjoi (segon dia)

Tot i que a la nit no han acabat de dormir gaire… avui s’han aixecat amb molta energia i ganes de gaudir de totes les activitats. Han començat esmorzant a 8:00 i després han rotat per quatre activitats fins a les 13:00 que dinaven. Aquestes activitats han sigut molt variades: tir amb arc, vòlei, estampació

Cala Montjoi (segon dia) Llegeix més »

Cala Montjoi (primer dia)

Els i les alumnes de 6è ja són a Cala Montjoi! Ha estat un viatge molt tranquil on han gaudit d’un passeig en vaixell preciós. En arribar han dinat i tot just ara ja comencen les activitats de tennis, piragua, malabars i temps de platja. A la nit, després de sopar, gaudiran d’un parell d’activitats

Cala Montjoi (primer dia) Llegeix més »

DENIP 2026

Ahir es va commemorar el Dia Escolar de la No-violència I la Pau, conegut com a DENIP.Durant tota la setmana els diferents grups han estat treballant diverses activitats sobre la pau i les actituds que hem de tenir per aconseguir-la. La pau comença amb un gest, una paraula, una mirada. 💙Avui i cada dia, escollim

DENIP 2026 Llegeix més »

LA BARCELONA MEDIEVAL I EL PARLAMENT

Avui els infants de 6è han gaudit d’un preciós dia passejant per Barcelona. Han conegut la part medieval, la plaça Sant Jaume, la Catedral…Després han passejat pel parc de la Ciutadella i per acabar, el Parlament de Catalunya, on han conegut els espais més emblemàtics com l’hemicicle. Una sortida molt ben aprofitada per viure en

LA BARCELONA MEDIEVAL I EL PARLAMENT Llegeix més »

M’agrada el Blues

L’audició “M’agrada el blues” ha permès als infants de cicle mitjà i superior de l’escola conèixer l’evolució i el context històric d’un estil musical que ha marcat generacions. Una experiència plena de ritme i aprenentatges!

M’agrada el Blues Llegeix més »

TALLER ADN

Els i les alumnes més grans de l’escola han fet un taller científic sobre l’ADN fent servir el mètode científic. Han pogut observar en directe el canvi químic de diferents substàncies, les cèl·lules que formen el teixit de la ceba i per acabar han vist el seu propi ADN separant-lo de la seva saliva en

TALLER ADN Llegeix més »

COMIAT APADRINAMENT LECTOR

Amb molta pena, els i les alumnes de segon i sisè, s’acomiaden durant aquests dies de l’apadrinament lector. Han passat moltes estones junts, compartint el gust per la lectura i creant vincles que mantindran durant el curs. Com activitat final, han fet conjuntament una tasca del calendari d’advent dels nens i nenes de segon. Així

COMIAT APADRINAMENT LECTOR Llegeix més »

Programar amb Scratch

Els i les alumnes de 6è, amb els seus portàtils, han creat de manera individual, un videojoc amb Scratch. Consistia a fer que un dinosaure anés saltant cactus. Aquesta idea va sorgir del cercador Google i ha estat tot un repta reproduir-lo.  

Programar amb Scratch Llegeix més »

Últim dia a Cala Montjoi

Avui després d’esmorzar han recollit les habitacions i ara estan fent les últimes activitats: rocòdrom, nusos, coreografia i passeig pel medi natural. Després d’aquests dies inoblidables a Cala Montjoi, ja hem arribat a la fi de la nostra estada. Els monitors i monitores ens han preparat un acomiadament especial per quan acabin de dinar i

Últim dia a Cala Montjoi Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut