Qui és la Yayoi Kusama?

Als Tallers Intercicle de Cicle Inicial els alumnes de primer i segon hem conegut la Yayoi Kusama, una gran artista japonesa que actualment té 94 anys. Encara continua creant: quadres, escultures, performance i instal·lacions, amb la seva obsessió: la repetició i els patrons fins a l’infinit a partir de punts i cercles que no paren de repetir-se.

La inspiració ens va portar a decorar el passadís de Cicle Inicial amb ulls, típics de les seves obres, creats i decorats pels propis alumnes.

Per Nadal vam decorar el nostre arbre, aprofitant uns retalls de fustes que ens havien fet arribar els alumnes de l’Institut Brugulat, pintant i fent sèries de puntets típics de la Yayoi.

A partir del coneixement de la seva vida i la seva obra, vam intentar crear les nostres pròpies composicions seguint el seu estil.

LA NOSTRA ESCULTURA: creada a partir de material de rebuig (rotlles de paper, diaris vells…) i inspirada en les seves creacions.

EL NOSTRE QUADRE AMB VOLUM: a partir d’una base de fusta, vam decorar el fons i després en vam fer les nostres pròpies flors.

EL NOSTRE QUADRE AMB CERES: a partir de la decoració del fons vam crear el nostre quadre a partir d’elements imaginaris i colors aleatoris.

Ens va agradar molt conèixer aquesta gran artista!